سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرورهای DL580 G10 :

این سرور که نسل قبلی آنها DL580 G9 می باشد تا 4 پردازنده را پوشش می دهد و حداکثر می تواند 112 هسته داشته باشد. همچنین از مهمترین مزیت این سرورها این است که نسبت به مدل قبلی 4.8 برابر فضای ذخیره سازی بیشتری را می توان روی آنها قرار داد. 

به عبارت ساده تر تعداد دیسک های بیشتری را می توان روی این سرور نصب نمود. روی سرور می توان 48 عدد دیسک مدل SFF نصب نمود و یا اینکه از 20 NVMe کارت استفاده کرد. همچنین تا 6 ترابایت Memory می توان روی این سرور نصب کرد. این ماژول ها DDR 4 با فرکانس 2666 می باشند. این سرور می تواند 16 اسلات PCIe داشته باشد  و تا 4 عدد GPU را Support می کند. همچنین با توجه به اینکه این سرور G10 می باشد قابلیت های IST را ( در پست های قبلی توضیح داده شده است ) نیز Support می کند. روی این سرور از iLO5 استفاده می شود. 

همچنین با توجه به اینکه روی این سرور پردازنده های Gold  و مدل Platinum می توان قرار داد، 28 درصد نسبت به نسل قبلی کارایی بالاتری دارد. از نکات مهم روی این سرور این است که Firmware ها هر 24 ساعت یکبار بصورت خودکار صحت سنجی می شود و در صورت وجود مشکل بصورت اتوماتیک به بهترین حالت خود در قبل Recover خواهد شد. این سرور حدودا 51 کیلوگرم وزن دارد.




تاریخ : سه شنبه 96/12/22 | 3:49 عصر | نویسنده : رحمان رضایی | نظر